Obserwatorzy

poniedziałek, 23 grudnia 2019

Świąteczna wymianka

Na blogu Świrów Rękodzieła wzięłam udział w świątecznej wymiance.
Poniżej przesyłka, którą ja przygotowałam.


Bombke zgłaszam na wyzwanie w sklepie Miszmasz papierowy

I na blogu Filigranki


Oraz w Zielonych Kotach


Natomiast komplet kartkę i opakowanie na czekoladę na wyzwanie w grupie Kreatywny Świat Naszych Pasji.


Poniżej przesyłka, która przyszła do mnie od Doroty.

Bardzo dziękuję mojej parze za zabawę i organizatorom za przygotowanie.
Przy okazji zapraszam na kontynuację 
zabawy podaj dalej KLIK

10 komentarzy:

  1. Same piękności... Wesołych Świąt! Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wymianka, same świąteczne cudowności. Bombeczka strasznie mi się podoba :)
    Wesołych Świąt Kochana, cudownego czasu spędzonego w rodzinnym gronie, dużo szczęścia i miłości. A Nowy Rok niech przyniesie dużo Twórczej weny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna wymianka! :) Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna wymianka.
    Darusiu, życzę Ci radosnego świętowania Narodzenia Pana.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna wymianka :) zdrowych, pogodnych, rodzinnych i spokojnych Świąt! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana wymianka, gratuluję. Świetna ozdoba świąteczna:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna bombeczka ! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wyszła Ci ta bombka :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń