Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2018

Za komentarz...

Komentarz z okrągłym numerem napisała Chimera, choć z tego co widzę bloger po prostu w pewnym momencie przestaje liczyć dalej, w każdym bądź razie ja postanowiłam wysłać drobny upominek : bransoletki, notesik i mixmediowe magnesiki.



Na grubą tekturę nałożyłam gesso, przykleiłam kawałki starej kartki, później mgiełki  udekorowałam metalowymi elementami, całość polakierowalam, na koniec z tyłu przykleiłam kawałki magnetycznej taśmy. Pierwszy raz taka dekoracje robiłam, można powiedzieć, że nie jest źle, ale bardzo jestem ciekawa czy magnesy będą trwałe. 

5 komentarzy:

  1. Super upominek przygotowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze takie upominki sprawią radość rękodzielniczce , bo kocha i ceni hand-made :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dario! Bardzo miły gest, A Prezent Super Przygotowałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny upominek. Śliczne prezenciki. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń