Obserwatorzy

czwartek, 18 stycznia 2018

Dla Dziadków...


13 komentarzy:

  1. Piękne. Mi na dzisiejszy dzień została modlitwa i znicz :( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już niestety nie mam Dziadzków :)
    Super czekoladownik przygotowałaś Dario.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebanalne opakowanie,pięknie zrobione.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny czekoladownik.
    A ja właśnie wróciłam z Dnia Babci i Dziadka w przedszkolu wnuka - fajnie było :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny czekoladownik.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny czekoladownik!
    Swoich dziadków i babć już nie mam, teraz sama czekam czy wnuki mnie odwiedzą;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekoladownik piękny, bardzo podoba mi się taki sposób pakowania czekolady. Słodki i uroczy upominek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś dawałam dziadkom laurki, jednak nie były aż tak okazałe. :)

    OdpowiedzUsuń