Obserwatorzy

środa, 11 października 2017

Jesienne wyzwanie w KTM

W Klubie Twórczych Mam ruszyło wyzwanie Jesienne dla Każdego :)
zapoznajcie się z listą i dołączcie do naszej zabawy. 
Zapraszam TUTAJ



Oto pkt które nam udało się zrealizować ( nie jest ich dużo, ponieważ dzieci ostatnio chorowały, a ja przy przywróceniu ustawień fabrycznych straciłam kilka zdj :( )


1. Zbierz kolorowe liście.


4. Spędź wieczór z książką i herbatą.


8. Zbierz kasztany, żołędzie, jarzębinę, głóg, dziką różę...zrób z nich ozdoby (ludziki, zwierzątka etc.)

Nie wiem co to, ale ukradłam komuś z drzewka z myślą o wianku:)


9. Zrób jesienne zdjęcia.
Same wiecie, że jesień w tym roku, jest nic lepsza od wiosny i lata... wciąż wieje i pada, takie byle jakie zdjęcia zrobiłam z okna...



40. Obejrzyj album ze zdjęciami rodzinnymi.
41. Opowiedz/spisz/zilustruj rodzinne historie/anegdoty.
 Jesień w naszej rodzinie obfituje w wiele wyjątkowych dni. Pod koniec wakacji Adaś obchodzi swoje urodziny, w październiku Ninka. Natomiast przede mną jeszcze niecały miesiąc i zmienię kod z przodu:)
Wczoraj z mężem obchodziliśmy 8 rocznicę ślubu, natomiast 22 października moi rodzice będą świętować 35. 
Największą fanką oglądania zdjęć jest moja córeczka, a zawsze kiedy odwiedzamy rodziców mama wyciąga te stare czarno-białe fotografie. Słuchamy wtedy tych rodzinnych historii, poznajemy dotąd nieznanych członków rodziny.





43. Przedstaw recenzję książki, którą ostatnio przeczytałaś/eś (Ty lub Twoje dziecko)
Zapraszam jutro, napiszę recenzję wstrząsającej książki  "Nikt nie przyjdzie" Robbie Garner.


44. Zrób przetwory na zimę (kiszona kapusta, powidła śliwkowe etc.)
W tym roku miałam nie robić w ogóle przetworów z uwagi na to, że zostało mi sporo słoików z zeszłego roku, ale... 
Dostałam kapustkę, więc przygotowałam surówkę z białej i czerwone kapusty, marchewki, cebuli i papryki, smalec z piekarnika oraz pikle z kalafiora (na zdjęciu)


55. Zjedz kolbę kukurydzy.
Niedawno zjadłam pierwszy raz kolbę kukurydzy, co prawa nie jest to udokumentowane zdjęciem, ale powiem Wam, że taka ugotowana z masełkiem smakuje zupełnie inaczej niż konserwowa. 

 
56. Uchwyć (na zdjęciu, rysunku, etc.) MGŁĘ.

Mgła jest tak samo byle jaka jak i pogoda...



60. Załóż kalosze i ciap się w kałużach. 
 Zdjęcie przepadło, ale nadrobię.
 

9 komentarzy:

  1. A ja widzę mimo wszystko piękna jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesień jak jesień...trochę szaro-buro, potem przyjdzie czas na kolory :) mogłoby się nieco ocieplić i wypogodzić :) ale nie ma co narzekać.
    Piękna realizacja zadań z jesiennej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie się realizujecie. Też robil am większość z rzeczy z twojej listy Ale fotek nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, ze ostatnio spędzasz czas zadaniowo :) Ale najważniejsze , że z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni punkt jest najlepszy:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo ile pieknych zdjęc a zadań wykonanych. Bravo!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super zdjęcia i jak dużo rzeczy z listy zrealizowanych. I widze, że masz też "gorący" okres w tych miesiącach, ja taj samo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Twój udział w tych wyzwaniach :-)

    OdpowiedzUsuń