Obserwatorzy

czwartek, 24 sierpnia 2017

Kartka do Manuela ...

Synek naszej blogowej koleżanki Ewy zachorował i dwie dziewczyny - Weronika i Gosia postanowiły zorganizować akcję karteczkową do niego by umilić mu pobyt w szpitalu :)
Wszystkie karteczki wysyłamy do Weroniki (lub Gosi), a one prześlą je do Chłopca. 
Czekają na Wasze miłe słowa i gesty do końca sierpnia. 
Oto prosta praca, którą ja stworzyłam :


Niby nic, bo kartka bez fajerwerkow zrobiona z papieru z bloku rysunkowego, grafika z torebki prezentowej, ale mam nadzieję, ze sprawi radość, więc Rękodzielniczki do dzieła, bez wymówek ☺

15 komentarzy:

  1. Świetna, z pewnością ucieszy Manuela.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno sprawi radość, urocza jest :)
    Moja kartka już doszła do Weroniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dario! Świetna karteczka i na pewno się spodoba, Moja karteczka też już jest u Weroniki - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka. Moja już dotarła do Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno sprawi dziecku radość.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I u mnie będzie miś, o ile zdążę go skończyć zanim dziewczyny będą wysyłać kartki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała karteczka, a sam misiek uroczy:-)
    Też zrobiłam dla niego karteczkę i jest już u Weroniki.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka.
    Dziękuję za wielkie serce 💗 aniołku

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna karteczka i piekny gest;)-

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie dziękuję za miłą wizytę na moim blogu!
    Śliczną karteczkę przygotowałaś - Manuel na pewno się ucieszy :-)
    Mi też udało się wczoraj wysłać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń