Obserwatorzy

niedziela, 11 sierpnia 2013

Wymiankowe pary

1. Mam_i_ja - bozka.mamija@mail.ru
2. Magda Iksińska - magdaikaja@op.pl
3. Karto_flana - karto_flana@gazeta.pl
4.Joanna J. - iaera@poczta.fm
5. Kinia Ki. - nerwusia@wp.pl
6. Mrumru - mrumru89@gmail.com
7. Madebymali - madebymali@o2.pl
8.Zancia - zaneta12081975@wp.pl
9. Ar_nika - arnika.gorska@gmail.com
10. Ewelina L. - liseinspiration@gmail.com
11. Greenfrog - xgreenfrog@gmail.com
12. Majalena - majalena79@wp.pl
13. Fiolka - anna_violetta@wp.pl
14. Szycie Isabelli - izabelap23@gmail.com
15. Atenkowo - aneta323@onet.eu
16. T-renia - renia713@wp.pl
17. Niezwykły Zakątek - niezwyklyzakatek@gmail.com
18.Balerina - balerinaszydelkowanie@wp.pl
19. Etoile- daria.krys@onet.pl

Tak sobie myślę, że uczciwszą formą przydzielenia Was do siebie zamiast losowania będzie podzielenie na pary wg kolejności zapisu.
tj pierwsza i ostatnia osoba, druga i przedostatnia itd.( z wyjątkiem dwóch dziewczyn, które mieszkają zagranicą i będą przydzielone sobie)
Czyli:
Karto_flana i Majalena
Mam_i_ja - Etoile
Magda Iksińska - Balerina
Joanna - Niezwykły Zakątek
Kinia Ki - T-Renia
Mrumru - Atenkowo
Madebymali - Szycie Isabell
Zancia - Fiolka
Ar_nika - Greenfrog 
Ewelina - Etoile 


Jesli macie jeszcze jakieś sugestie, pytania lub coś nie pasuje, proszę wiadomość na maila.

przypominam zasady:

Zasady:

1) W wymiance mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga, który jest prowadzony regularnie (co najmniej od marca 2013)
2) Zainteresowani proszeni są o pozostawienie komentarza z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w wymiance pod tym postem do dnia 10.08.2013.
3) Proszę o umieszczenie na swoim blogu podlinkowanego obrazka z informacją o wymiance, gdyż chciałabym aby jak najwięcej osób się o niej dowiedziało.
4) Proszę o równolegle wpisanie komentarza pod postem z ADRESEM EMAIL, oraz wysłanie na daria.krys@onet.pl informacji czy wyrażacie zgodę na wysyłkę zagranicę. Adresami domowymi będziecie się wymieniać same.
5) Losowanie wymiankowych par  nastąpi 11-12.08, w ciągu dwóch dni roześlę maile zwrotne. 
6) Prezenty wymiankowe mają się znaleźć najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2013r. u wymiankowej pary. Po tym dniu chwalimy się prezentami na blogach.
7. Proszę o przesłanie do mnie zdjęcia zawartości Waszej paczki oraz potwierdzenia nadania przesyłki listowej lub paczki poleconej. 
(PROSZĘ TEN PKT POTRAKTOWAĆ POWAŻNIE, BO ILE MOGĘ SIĘ PROSIĆ O TE ZDJĘCIA I PRZYPOMINAĆ)!!!!
Wysyłamy tylko i wyłącznie listem badź paczką poleconą.

Proszę by zgłaszały się osoby kompetentne, należy pamiętać, że zapisanie się na wymiankę, to honorowe zobowiązanie się do rzetelnego i odpowiedzialnego potraktowania zabawy.
Kto nie jest na 100% pewny, że zdoła przygotować i wysłać upominek na czas niech poważnie zastanowi się nad udziałem w wymiance!

Co powinno znaleźć się w paczce:

1. Coś ręcznie zrobionego przez Was zawierającego motyw owadów.
2. Słodziak, oczywiście kawka i herbatka.
3. Przydasie - Nie!!!!
dlatego, że nie zawsze osoba zajmująca się haftem posiada np serwetki, albo półfabrykaty do biżuterii itd i co ma teraz zrobić?? specjalnie kupić, czy wysłać mulinę, która drugiej osobie tak naprawdę nie przyda...
4. Fajnie będzie jeśli dołożycie kartkę, z Waszego miasta, z miejsca gdzie wypoczywaliście, czy jakąś ręcznie robioną.


Termin długi gdyż jak wiadomo jest teraz okres wakacyjny, urlopy, wyjazdy itd, jeśli ktoś jest chętny, a wie, że w sierpniu może mieć mniej czas, może zabrać się za przygotowywanie prezentu już teraz, a w kolejnym miesiącu jedynie podejść na pocztę i wysłać.


UWAGA!!!

Dziewczyny, które zapisują się na moją wymiankę, muszą liczyć się z tym, że prezent nie zawsze będzie taki jak byśmy chciały, ja niestety za to nie będę odpowiadać! W przypadku gdyby wymiankowa para okazała się oszutką i pierwsza osoba nie dostanie nic - ja przygotuje prezent, jednak za spóźnienia poczty, niekompetentność czy niestaranność innych nie odpowiadam!! Ostatnio zauważyłam dość przykre zjawisko, (podaje przykład) Basia na blogu pokazuje piękne rzeczy wykonane metodą decoupage, a wysyła w wymiance, krzywą, nie wykończoną bransoletkę z byle jakich koralików. Myślę sobie wtedy, że Basia jest kolekcjonerką przedmiotów, liczy na ekstra prezent,a wysyła budel! Dziewczyny przyłóżcie sie i wyślijcie coś co same byście chciały dostać.

OD RAZU TEŻ INFORMUJĘ, ŻE OSOBY, KTÓRE NIE WYWIĄŻĄ SIĘ Z ZASAD NIE BĘDĄ BRAŁY UDZIAŁU KOLEJNYCH TEGO TYPU ZABAWACH, A ICH NICK ZOSTANIE PODANY DO PUBLICZNEJ WIADOMOŚCI! DOTYCZY TO RÓWNIEŻ DZIEWCZYN, KTÓRE WYSYŁAJĄ PRZEDMIOTY WYKONANE PRZEZ KOGOŚ INNEGO!
 

7 komentarzy:

  1. Dostrzegłam małą pomyłkę: mój mail jest przy nicku Eweliny L. - za to dostałam pewnie jej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się super para trafiła:)Bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem mega zadowolona z pary wymiankowej;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno wymianka u Ciebie będzie udana ;) W końcu ogarnęłam się czasowo-fotograficznie-opisowo i udało mi się zrobić podsumowanie poprzedniej wymianki ;) Buziaki i dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na moja wymiankę
    JESIENNA WYMIANKA:)

    OdpowiedzUsuń